Jesperhus DCU og motionsløb 3.-4. september

Morsø Cykelklub er den 4/9 vært for årets sidste DCU løb i Legindbjerge på Mors. Løbet har været et stort ønske i nogle år, og nu ser klubben MEGET frem til at kunne vise nogle af de fantastiske MTB-spor frem på Limfjordsøen.
Ruten indeholder bla. et ca. 1 km. teknikspor, som er blevet bygget over de sidste par år, med henblik på netop et kommende DCU-løb. Ellers er det resten af skovene i og omkring Legindbjerge, der danner rammen om ruten, der med sit kuperede terræn bestemt holder niveau til en DCU-rute. Så pak cyklen og dit grej, og kom til Mors d. 4/9 og tag del i en fed cykelweeken!
Tag et kig på videoen, hvor en del af ruten indgår.

Rutefremvisning tirsdag d, 25/8 kl. 18 ved Jesperhus Blomsterparks parkeringsplads i bunden af græsparkeringspladsen, og træning på ruten lørdag d. 3/9 fra kl. 14-17.

Eftertilmelding til motionsløbet lørdag er mulig på dagen.

Tjek også Jesperhus MTB Morsø DCU XCO på facebook.