Sæsonstart søndag 30. marts

Bestyrelsen har overvejet situationen, bl.a. via lidt respons fra medlemmerne, og vi har nu besluttet at sæsonstarten foregår således:

Man møder søndag 30. marts kl. 11 ved roklubben hvis man vil deltage i cykling på landevej eller i skoven. Der køres herefter godt 1½ time.

Senest kl. 13 returnerer cykelholdene til roklubben. Her kan medlemmer, der har hjulpet Pinen & Plagen eller valgt ikke at cykle, slutte sig til.

Kl. 13 er der fotografering i klubtøj. Vi opfordrer kraftigt alle medlemmer til at møde op, i hvert fald til denne del af arrangementet. Vi vil gerne vise klubben frem og have nogle gode billeder til presse, sponsorer mv.

Efter fotograferingen er der suppe og hygge i roklubben. Der blive sikkert også tid til informationer og lidt diskussion af klubbens aktiviteter, planer mv.

Ang. klubtøj: Tag den udleverede kortærmede trøje med, også selv om du kører i noget varmere udstyr på denne årstid. Så kan du krænge trøjen udenpå, i hvert fald når fotografen kommer 😉

OBS: Hjælpere til Pinen & Plagen løbet: Indtil nu har vi kun én hjælper tilmeldt (10 km ruten). Vi mangler stadigvæk et par medlemmer med mountainbike til at køre foran maratondistancerne kl. 10 og 6 km kl. 12. Der er oprettet en tilmelding på i klubbens Facebookgruppe (Morsø Cykel Klub).

OBS OBS: Vi mangler også kaptajner til landevejsholdene tirsdag aften. Vi har nok en fornemmelse af, at der er nogle af de gamle kaptajner som vil køre igen, men send lige en sms til Per (23614981) med navn, hold (evt. flere hold) og evt. besked om datoer man ikke ønsker. Det bliver også muligt at tilkendegive interesse for kaptajnopgaver i Facebookgruppen.