Harzen tur

Hej alle medlemmer
Da Martin Nøriis desværre må melde fra vores tur til Harzen i junimåned, vil vi selv prøve, at arrangere en tur derned ! Indtil videre er der en del opbakning fra MTB-folket og indtil videre et par stykker på racer.
Tid:  5-9 juni, 5 dage… Tilmeldingsfrist senest den 28/2 Første betaling på 750kr. Senest den 5/3 Sidste betaling på 750 kr. Senest den 14/4 BINDENDE tilmelding !!!
Tilmelding/SMS:
Kaj Trans : Peter Undall:  22431959
Afgang: Evt. Onsdag morgen, så vi kan cykle en lille tur i løbet af eftermiddagen. Afrejse: mandag den 9/6 senest kl. 11.00
Prisen vil ligge ca. på 1500 kr. for 4 overnatninger incl. Morgenmad på hotellet . ( måske kan det arrangeres at klubben kan give et lille tilskud til evt. En middag/aftensmad eller lign. I Harzen.
Vi må (desværre ) have en afklaring snarest, hvormange som vil med, da der desværre ikke er så forfærdelige mange ledige hoteller (i Braunlage) . Så jo hurtigere vi ved hvormange som vil deltage, jo hurtigere kan vi booke et hotel, hvor vi alle kan bo!
I første omgang prøver vi at finde noget i byen Braunlage, da byen er lidt større og hvor der er større overnatnings-muligheder! Her er dog også en del flere spisesteder, butikker og liv i den hyggelige by. Derudover er der også flere udkørsels-muligheder, når man skal afsted på cyklen!
Beløbet bedes overført til cykelklubbens konto (husk at skrive navn) på kontornr.:
Sparnord 8122 0007191677
Forsikring: Husk at tjekke Jeres forsikring inden Du tager til Harzen! Cykelklubbens forsikring dækker ikke på denne tur!
Håber medlemmerne vil bakke op omkring denne tur,  med gode cykelkammerater og masser af udfordringer i De Nordtyske Alper
Tour am Harz-udvalget