22. februar 2015

Nyhedsbrev februar 2015:

Bestyrelsen har konstitueret sig på bestyrelsesmødet torsdag 19/2 og lavet målsætninger for 2015. Se mere om poster og ansvarsområder nedenfor.

DGI kaptajnkursus (landevej)

Bestyrelsen har besluttet at medlemmer får dækket hele beløbet refunderet såfremt man påtager sig kaptajnrollen i sæsonen 2015-2016 maks. 8 deltagere (først til mølle). Pris pr. deltager 595 kr. som man i første omgang betaler ved tilmeldingen på DGI’s hjemmeside. Kurset er slået op, så interesserede fra andre klubber også kan melde sig. (Tilmelding: http://www.dgi.dk/arrangementer/201501323001). At påtage sig kaptajnrollen betyder at man står på listen med landevejskaptajner og måske skal være kaptajn 4-5 gange i løbet af sæsonen. Man bestemmer selv hvilket hold (1, 2 eller 3) man ønsker at være kaptajn for. Kalenderen for kaptajner og træningsaftener sendes ud som skitse i starten af marts og vil være klar inden sæsonstarten 1. april. Kaptajner kan i løbet af sæsonen bytte med hinanden, hvis tidspunkter er ubekvemme.

Sæsonstart (arrangement for alle)

Lørdag 28. marts med start kl. 10.00 ved Nykøbing Kirke (Kirketorvet). Alle møder i (det nye) klubtøj. Der laves klubfoto v/ lauridsenfoto. Aktivitetsudvalget sørger for telte og der serveres suppe mv. efter en 1½ times tur på landevejen og i skoven. Sluttidspunkt kl 12.00 foran Spar Nord. Der sendes endelig invitation ud med mere information senere.

 

Begynderhold (opstart)

Der bliver arrangeret et informations- og opstartsmøde i starten af april. Alle begyndere (mænd, kvinder, landevej, mtb) inviteres til at prøve cykelsporten i et forløb med et antal træninger og instruktioner. Bestyrelsen er tæt på at have aftaler med ledere. Måske bliver der brug for et antal hjælpere/kaptajner; alt afhængig af hvor mange deltagere og hold vi får startet. Hvis man er interesseret i at hjælpe på landevej eller i skoven, må man gerne kontakte bestyrelsen allerede nu.

 

Bestyrelsen 2015:

Formand: Per Mikkelsen, dagsorden, mødeindkaldelse, kommunikation, Mors Rundt, Licens.

Kasserer: Jesper Hyldig, opkrævning af kontingent, regninger, løbsaktiviteter, sponsor, cykeltøj, Licens.

Sekretær: Christian Lauridsen, landevej, licensafdeling, Aktivitetsudvalg, spinning , kaptajn kalender.

Anders Kortsen: IT , MTB-udvalg, Løbsafvikling mtb.

Julie Bak: Kvindeudvalg, dameaktiviteter.

Peter: MTB-udvalg, løbsafvikling mtb.

Peter U: Aktivitetsudvalg, landevej, Sponsor.

 

Man kan kontakte de ansvarlige direkte vedr. ønsker/forslag og spørgsmål.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *