Vinterhalvåret i Morsø Cykelklub

MCK er tilbyder en række arrangementer for medlemmerne henover vinteren.

• Torsdag  4. oktober kl. 19 på Pinenhus: Dennis Ritter fra TV2 fortæller om Tour de France. MCK giver billetten (værdi 100 kr.).
  • Lørdag 6. oktober 2018: MCK sæsonafslutning og fest ‍♂️‍♀️ (se program nedenfor)
  • Onsdag 31. oktober kl. 17-22: Mød bestyrelsen dag (se nærmere nedenfor).
  • Lørdag 13. november 2018 – Ledetråd “fart over feltet “  … GoCart-ræs og hygge (nærmere information følger snarest).
  • Torsdag 31. januar 2019: Generalforsamling med spisning i klublokalerne. Indkaldelse, program og dagsorden følger i januar.
  • Torsdag 28. februar 2019 – Foredrag inkl. ølsmagning opslag kommer til januar.
  • Lørdag 30. marts 2019 – MCK sæsonopstart‍♂️‍♀️.

“Tour de France og TV2. Et kig ind i kulissen” v. Dennis Ritter.

Masser af historier om det cykelløb, som har været en del af danskernes sommer nonstop siden TV2, i 1990 begyndte at sende etaperne direkte hver juli-eftermiddag.Tour de France som historisk begivenhed – krydret med sjove historier og anekdoter fra dengang. Højdepunkter og historier fra nogle af løbets værste kriser.

Mød op ved receptionen på Pinenhus inden kl. 19. Her udleveres billetterne. Der er foreløbig købt 30 billetter på grundlag af tilmeldinger på Facebook. Men man kan nå at tilmelde sig endnu ved at sende besked eller mail til Per Mikkelsen (2361 4981 og pm@morsoe-gym.dk).

Program for sæsonafslutningen lørdag 6. oktober:

I traditions tro skal vi igen i år mødes kl 13.00 i klubben og der vil være konkurrence og en fælles cykeltur, 2 blandet hold med depot ved Hans Villadsens forældre .
Pris. 20 kr for denne del.
MobilePay. 89296

Fest om aftenen starter kl. 18.30
med buffet fra Erslev Slagter + dessert og kaffe ☕️.
Der medfølger 1 stk. Øl, Mokai, Breezer eller sodavand i prisen og for hele herligheden
Pris. 150 kr
på MobilePay 89296
Vi vil gerne at I vil bruge mobilepay denne aften.

Billige priser i baren .
Mød talstærkt op til en fantastisk dag, aften og nat ‍♂️ .

Tilmelding senest d. 01.10.18 (Facebook-begivenhed)

MCK-bestyrelsen afholder “mød-bestyrelsen-dag” onsdag 31. oktober kl. 17-22.

Tanken er at repræsentanter fra de forskellige arbejdsudvalg mødes med bestyrelsen til en snak om aktiviteter/opgaver, økonomi og bemanding mv. Diverse planer og idéer, ønsker mv. præsenteres og bestyrelsen kommenterer og behandler så vidt muligt tingene på stedet.
Bestyrelsen vil gerne have en tilbagemelding og tilmelding fra udvalgene (evt. hvor mange og hvem der kommer fra de enkelte udvalg).
Vi håber på en for foreningen effektiv arbejdsdag hvor nye skibe bliver sat i søen og evt. udtjente trukket på land.

Der bliver oprettet en begivenhed her i gruppen for at minde om mødedagen.
Skriv her i opslaget/tråden for at tilmelde, kommentere og evt. ønske tidspunkt mellem 17 og 22.
Når vi nærmer os 31/10 laver bestyrelsen en mødeplan hvor de enkelte udvalg/repræsentanter får et mødetidspunkt og evt. en dagsorden.

Venlig hilsen

Arrangementsudvalget og bestyrelsen for MCK